Nimuz Posted October 3, 2023 Report Share Posted October 3, 2023 Hej! jag är på jakt efter lite raven guard transfers att köpa! Om det är någon som har ett gäng över efter tex leviaitan lådan så köper jag gärna för en rimlig peng eller byter mot black Templar, adepta sororitas, ultramarine transfers! mvh Quote Link to post Share on other sites
ELFEL Posted October 3, 2023 Report Share Posted October 3, 2023 Vi kan nog lösa det. Kan du komma till föreningen till helgen? Quote Link to post Share on other sites
Nimuz Posted October 4, 2023 Author Report Share Posted October 4, 2023 Jag kan försöka! Någon dag och tid som funkar bäst? Quote Link to post Share on other sites
ELFEL Posted October 10, 2023 Report Share Posted October 10, 2023 Ursäkta att jag har missat att svara. Det har varit mycket. Kommer att vara på föreningen denna helgen också. Både lördag och söndag under ordinarie öppettid. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts