Synapse Posted January 22 Report Share Posted January 22 (edited) Börja med marines nån gång i 7th. Sen hamnade allt på The Pile of Shame. Har också en del Necrons som jag inte kommer göra klart. Hjälp dessa få ett bättre hem där de blir målade och/eller används! Bilder på allt finns här: https://nextcloud.corvo.se/index.php/s/nJw8ZJDTNjEnymF Space Marines - Vindicator - New in box! (är rentav inplastad fortfarande) - Land Raider - New in box! (Ej inplastad, men alla sprues finns med) - Rhino - On sprue! (Tror denna är komplett, kontrollera gärna med bild) - Drop Pod - On sprue! - Drop Pod - Ihopsatt och sprayad röd. Alla dörrar fullt artikulerade. - Ett flak med fotfolk, terminators och dreadnoughts. -- 10 Tactical Marines - Alla monterade med specialvapen utom sergeant. Sprayade röd. -- 2 Dreadnoughts - Begagnade blå. -- Venerable Dreadnought - Monterad och sprayad röd. Alla options för primärt avståndsvapen är löstagbara. -- 5 Assault Terminators - Monterade med thunder hammer & shield, sprayade röd. -- Terminator Captain - Monterad och sprayad röd. -- Blood Angels Assault Chaplain - Monterad och sprayad röd. -- Jensus Natorian - Från Deathwatch lådan. Monterad och sprayad röd. -- 15 Assault Marines - Begagnade röda, ett har sina huvud separat. -- 14 Terminators - Begagnade svarta eller blå. -- 7 Assault Terminators - Begagnade röda med lightning claws. -- Terminator Librarian - Omålad men skadad, bitar medföljer. -- 3-printade emblem för enhetsbeteckningar - Blood Ravens, Troop, Blood Ravens, Elite, Blood Ravens, Fast Attack, Blood Ravens, Heavy support Allt för ett paketpris på 2500:- (Nypris är väl över 6000:-, ca 4000:- för det som är ej begagnat) Necrons - Night Scythe / Doom Scythe - Monterad till den grad att man fortfarande kan välja vad man vill bygga den som / magnetisera. - 3 st Tomb Blades - Monterade med Gauss Blasters och sprayade med Chaos Black. Allt för ett paketpris på 400:- (Nypris 887:-) Villkor: - Kan tänka mig att sälja av bitvis, ge mig ett erbjudande så kan jag överväga. - Vill inte skicka på posten, upphämtas på föreningen Edit: 2023-02-05 Edited February 5 by Synapse Cleanup Quote Link to post Share on other sites
Synapse Posted February 19 Author Report Share Posted February 19 Nu lagt Space Marines delen som annons på tradera för 2000. https://www.tradera.com/item/341005/584055874/space-marines-mycket-nyskick-for-under-50-nypris Necrons är fortfarande till salu här. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts