Jump to content

Säljer Marines, Necrons, en hel del som är antingen new-in-box eller on sprue!

Recommended Posts

Fick för mig att börja med marines, detta var nån gång i 7th edition. Sen hamnade allt på The Pile of Shame.
Har också en del Necrons i nyskick som jag inte kommer göra klart.
Hjälp dessa få ett bättre hem där de (fortfarande tar plats men) åtminstone blir målade och/eller används!

Bilder på allt finns här: https://nextcloud.corvo.se/index.php/s/nJw8ZJDTNjEnymF

Necrons
- Night Scythe / Doom Scythe - Monterad till den grad att man fortfarande kan välja vad man vill bygga/magnetisera.
- 3 st Tomb Blades - Monterade med Gauss Blasters och sprayade med Chaos Black.
Paketpris: 400:- (Nypris 887:-)

Space Marines
- Vindicator - New in box! (är rentav inplastad fortfarande)
- Land Raider - New in box! (Ej inplastad, men alla sprues finns med, kontrollera gära med bild)
- Rhino - Ett par bitar fattas på en sprue men jag tror den spruen hör till en försvinnen modell, kontrollera gärna med bild.
- Drop Pod - Komplett på sprue!
- Drop Pod - Ihopsatt och sprayad röd. Alla dörrar fullt artikulerade.
- Ett flak fullt med stuff.
 -- 10 Tactical Marines - Alla monterade med specialvapen utom sergeant. Sprayade röd.
 -- 2 Dreadnoughts - Begagnade blå.
 -- Venerable Dreadnought - Monterad och sprayad röd. Alla options för primärt avståndsvapen är löstagbara.
 -- 5 Assault Terminators - Monterade med thunder hammer & shield, sprayade röd.
 -- Terminator Captain - Monterad och sprayad röd.
 -- Blood Angels Assault Chaplain - Monterad och sprayad röd.
 -- Jensus Natorian - Från Deathwatch lådan. Monterad och sprayad röd.
 -- 15 Assault Marines - Begagnade röda, ett har sina huvud separat.
 -- 14 Terminators - Begagnade svarta eller blå.
 -- 7 Assault Terminators - Begagnade röda med lightning claws.
 -- Terminator Librarian - Omålad men skadad, bitar medföljer.
 -- 3-printade emblem för enhetsbeteckningar - Blood Ravens, Troop, Blood Ravens, Elite, Blood Ravens, Fast Attack, Blood Ravens, Heavy support
Paketpris: 2500:- (Nypris väl över 6000:-, ca 4000:- för det som är ej begagnat)

Har också ytterligare en enhet tacticals som jag har nästan målat klart som Blood Ravens och egentligen hade tänkt behålla. Men slänger med dessa också om det är intressant för +200.

Vill helst inte splitta upp paketen, men ge mig ett erbjudande så kan jag överväga. Utesluter inte trades.
Om du är den sorten som inte tycker om att bygga. Jag tycker om att bygga! För en extra slant så sätter jag gärna ihop modellerna som du köper.
Svarar gärna på frågor och kan fixa fler bilder om det önskas.