Nimuz Posted January 15 Report Share Posted January 15 Hej! säljer lite black templars, målade i bra kvalité 1 redemtor dread 1 emperors champion 1 crusader squad med 10 modeller 1 high marshal 3 blade guard veterans 1 chaplain grimaldus and retuine 5 assault interscessors (3 är inte målade) 1 st codex från black templar lådan med datacards (gula omslaget) Tänker mig 1000kr för allt, finns i Harplinge men kan tas in till Halmstad. Quote Link to post Share on other sites
Cursed Posted January 15 Report Share Posted January 15 Jag köper det gärna men har inga pengar förens i slutet av månaden när lönen kommer. Quote Link to post Share on other sites
Nimuz Posted January 15 Author Report Share Posted January 15 Det går jättebra! Du kan skicka till Oskar Lütz på Messenger eller Nimuz på discord Quote Link to post Share on other sites
Cursed Posted January 15 Report Share Posted January 15 Jag skickar ett mess när jag fått löning. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts