Rapax Posted February 3, 2020 Report Share Posted February 3, 2020 Gängen är uppdaterade för den senaste cykeln. Kolla gärna så att allt stämmer. För några av er så har ny utrustning lagts i stashen. Men jag antar att ni tänker använda den. PM:a mig om vem som ska ha vilka prylar. Kampanjmöte (då vi gör utmaningar för nästa omgång) blir nästa måndag, dvs den 10:e februari. Quote Link to post Share on other sites
vonOsk Posted February 3, 2020 Report Share Posted February 3, 2020 Jag kommer! Quote Link to post Share on other sites
Pipkin Posted February 4, 2020 Report Share Posted February 4, 2020 Kommer Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted February 4, 2020 Report Share Posted February 4, 2020 Jag kommer! Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted February 4, 2020 Report Share Posted February 4, 2020 Kommer Quote Link to post Share on other sites
Karlsson Posted February 5, 2020 Report Share Posted February 5, 2020 Hej! Tror att jag kan komma då också. Quote Link to post Share on other sites
Karlsson Posted February 10, 2020 Report Share Posted February 10, 2020 Hej igen. Det har kört ihop sig för mig, så jag kan inte komma i dag. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts