Rapax Posted September 1, 2019 Report Share Posted September 1, 2019 Här sammanställs första rundans utmaningar. När det är er tur, skriv vem ni vill utmana och om vilket territorie. Första rundan har turordningen avgjorts genom lottning. Senare i kampanjen kommer mängden influence, följt av gang value, avgöra. Utmaningarna ska resultera i att alla får två matcher att spela, så man får ej utmana någon som redan blivit utmanad av någon annan. Så fort en utmaning är uppskriven nedan så är det fritt fram att boka in matchen med sin motståndare. Sjunnesson (W) utmanar Cattis om Smelting works Oskar (W) utmanar Sjunnesson om Mine workings Pontus utmanar Oskar (W) om Workshop Gustav utmanar Patrik (W) om Mine workings Dennis (W) utmanar Pontus om Tech bazaar Martin (W) utmanar Dennis om The Shining spire Cattis utmanar Martin (W) om Tech bazaar Patrik (W) utmanar Gustav om Mine workings Deadline för rundan är 26 oktober. Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Martin och Dennis spelade en Necromundamatch på söndagen (eller möjligen lördag), vet inte vem som utmanade vem eller vilket territorie det var om. De spelade Sabotage, Martin smällde tacovagnen men bottlade ut och hade inga fighters kvar, Dennis hade då en fighter kvar. Frågan är vem som vinner/alt draw...jag vet att jag och Patrik diskuterat draws och sabotage innan och jag har för mig att det inte ska gå att få en draw...jag testar och smsar Patrik och ser om han svarar, annars får väl jag rula på det. Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Skit spel, spränger hand vagn och måste stanna kvar för att mörde vittnen 🤔🤔 Det var jag som utmanade Dennis om shining spire Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Tack, Martin, då vet jag. Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Jag hittade en text när jag och Patrik gick igenom alla scenario, där vi rulade att om objektivet i Sabotage sprängs så är det vinst för attackern, spelar ingen roll hur många fighters han förlorar. Taking flight-regeln är helt enkelt ett sätt att sticka med fighters utan att gänget har bottlat. Rewardsen ska inte vara nåt problem att räkna ut. Om inte Patrik säger nåt annat så kör vi så, det innebär att Martin vann territoriet. Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Hurra, det enda som ändras är ju lite mer cash och en recruit token till mig, kolla upp det i helgen? Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Jag kommer till HFF både lördag och söndag så det kan vi göra! Edit: Patrik har svarat och han bekräftade vad jag skrev ovan. Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Sett att det står om draw i Border dispute-scenariot med; den som räknas som vinnare där är den som har fighters kvar när det är slut, sen räknar man ut rewards beroende på det som står, om man bajsat på respektive relic osv. Om ena gänget bottlar (frivilligt eller ej) så räknas det som att leadern för vinnande gänget har bajsat på relicen. Om man hittar creds i en loot cache så är det 20 creds. Quote Link to post Share on other sites
Legion Posted September 7, 2019 Report Share Posted September 7, 2019 Jag utmanar Oskar på workshop. Quote Link to post Share on other sites
vonOsk Posted September 8, 2019 Report Share Posted September 8, 2019 On 9/7/2019 at 3:30 PM, Legion said: Jag utmanar Oskar på workshop. I will own ALL the workshops! Muahahaha! Quote Link to post Share on other sites
Pipkin Posted September 15, 2019 Report Share Posted September 15, 2019 Utmanar Patrik om Mineworkings Quote Link to post Share on other sites
Pipkin Posted September 26, 2019 Report Share Posted September 26, 2019 Har deadlinen för rundan blivit satt än? Quote Link to post Share on other sites
Rapax Posted September 27, 2019 Author Report Share Posted September 27, 2019 Jag kommer vara borta flera helger i rad, så nästa kampanjdag får bli den 26 oktober. Det är också deadline för denna rundan. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts