Rapax Posted June 4, 2019 Report Share Posted June 4, 2019 Nu när andra rundan av occupation-fasen börjar lida mot sitt slut så är det dags att planera in nästa kampanjdag. Den kommer att hållas lördag den 15 juni. Vi sätter igång kl 12.00. Det jag har tänkt mig den här gången är ett lite större scenario där varje spelare får individuella uppdrag att klara av. Därför hoppas jag att så många som möjligt kan, helst vill vi ha minst 6 spelare. Det kommer också att finnas extra pengar och XP att tjäna för de som inte har fått ihop så många territorier eller så bra inkomst hittills i kampanjen. Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted June 4, 2019 Report Share Posted June 4, 2019 Cawdor kommer Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 Slagtown Rustbreakers kommer! Quote Link to post Share on other sites
vonOsk Posted June 6, 2019 Report Share Posted June 6, 2019 Tunnel Snakes kommer! Quote Link to post Share on other sites
vonOsk Posted June 10, 2019 Report Share Posted June 10, 2019 Men måste gå senast 14... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts