Rapax Posted April 7, 2019 Report Share Posted April 7, 2019 Speldag nummer två kommer att anordnas den 22 april, alltså annandag påsk. Vi sätter igång med spelandet kl 15. Anmäl gärna om ni kommer så att jag kan planera scenariot efter antal spelare. Mer info kommer. 22 april är också deadline för första omgångens matcher. Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted April 7, 2019 Report Share Posted April 7, 2019 Jag är på med mina Slagtown Rustbreaker-Goliaths!! Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted April 9, 2019 Report Share Posted April 9, 2019 Jobbar tyvärr Quote Link to post Share on other sites
Legion Posted April 9, 2019 Report Share Posted April 9, 2019 Jobbar, sorry. Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted April 16, 2019 Report Share Posted April 16, 2019 Jag kan också den nya datumet, Pontus och Martin med! Quote Link to post Share on other sites
vonOsk Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Jag jobbar den dagen. Jag kommer förbi och tittar på lite på väg hem. Quote Link to post Share on other sites
Rapax Posted April 22, 2019 Author Report Share Posted April 22, 2019 Det har kommit upp lite saker med jobbet som jag måste ta tag i idag, så jag har skjutit fram starttiden till 15. Quote Link to post Share on other sites
Legion Posted April 22, 2019 Report Share Posted April 22, 2019 Jag har dubbelbokat mig så får hoppa idag med. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts