Martin Winberg Posted February 8, 2018 Report Share Posted February 8, 2018 Har blivit tvångsrekryterad till xwing, och behöver massa skit! TIE/x1 Advanced Targeting Computer Twin Ion Engine MK. II x2 Push the limit x2 Tärningar, 4 av varje Även en rangefinder! Någon som har extra liggandes som kan skiljas för en vettig peng? Quote Link to post Share on other sites
AronB Posted February 9, 2018 Report Share Posted February 9, 2018 Jag har nog både TIE/x1, ATC och 2x TIE mk. 2 som jag kan skiljas från (får dubbelkolla min mapp). 150kr vill jag isf ha för detta. Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted February 9, 2018 Author Report Share Posted February 9, 2018 Taget! Kommer du inom hff helgen/måndag? Quote Link to post Share on other sites
DanielSj Posted February 9, 2018 Report Share Posted February 9, 2018 Jag har en rangefinder, den vanliga kartong i hyggligt skick, du kan få den om du vill. Behöver du maneuver templates också, har en uppsättning såna med? Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted February 9, 2018 Author Report Share Posted February 9, 2018 Tackar och bockar! Är fortfarande på jakt efter 2 st PTS och en uppsättning tärningar då. Edit, även en damagedeck behöver jag ju ha! Quote Link to post Share on other sites
Martin Winberg Posted February 10, 2018 Author Report Share Posted February 10, 2018 Behöver nu endast 2 Push the limit Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts